Katrin - Activity Leader 23/6-13/7



Förutom Emma, som skrivit denna bloggen hittills kommer ni som reser till Jersey 23 juni även att ha Katrin som ledare. Om ni inte redan läst Emmas presentation så finns den om ni klickar på fotot längst upp till höger på startsidan. På bilden här ovanför ser ni Katrin, som här beskriver sig själv lite närmare:

Hej på er alla!

Katrin heter jag, och kommer precis som Emma att vara er ledare under resan. Eftersom äventyret närmar sig med stormsteg tänkte vi att en presentation av mig vore på sin plats.

Jag är undervisande ledare (teaching activity leader), vilket innebär att jag kommer att hålla både i undervisning och aktiviteter. Ni som ska ha mig som ledare kommer att få information om det i mitten av juni. Jag kommer att åka från Arlanda den 23 juni med 15 stycken av er. Precis som Emma redan har berättat i ett av sina inlägg går det alltid jättebra att fråga alla STS-ledare om hjälp, det vill säga även dem som inte är era ledare. Detta eftersom vi ledare har ett gemensamt ansvar för alla STS-elever.

Vad ska jag då berätta om mig själv? Mina främsta intressen är människor, språk och kulturer. Jag har jobbat en hel del med ungdomar tidigare, och tycker att det är jättekul. Jag älskar alla sorters téer (nästan), och i dagarna blir jag färdig samhällsvetare.

Jag ser verkligen fram emot att träffa er elever den 23 juni, och jag är övertygad om att vi tillsammans kommer att få en fantastisk resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0